субота, 12. јул 2014.

Дан 11 - Home Depot

O. Димитрије је данас отишао да помаже својим парохијанима, тако да сам остављен на милост и немилост милосрдне матушке. Прво послушање за данас - косилица. Баш оно права америчка разбибрига. ,,Шта год да радиш, никада, али НИКАДА немој да гурнеш руку испод косилице.'' Где ми рече, иначе ми не би пало напамет. Такође ме је упозорила на ватрене мраве, ако видим неки мравињак да ни случајно не стајем на њега (убод ватреног мрава невиђено боли, ствара се ситан плик који нипошто не сме да се чешка јер се брзо пуни гнојем и пуца - и то све ако нисте алергични на њихов ујед). Прича ми матушка како имају мравињак одмах поред цркве, једном је једна жена стала на њега како је излазила из кола, одвели је на ургентни. Елем, косим ја траву, забавно ми, коментарише попадија да ми је забавно јер то радим први пут (што јесте). Знојим се као прасац, кретен, нисам ставио шешир. Ово је савршени посао за нас опсесивно-компулсивне, мора свака влас траве да се покоси.

Пошто Сузи није имала ручну косилицу којом се коси трава уз ограду/зид (којој не може да се приђе оном стандардном косилицом), одлазимо у Home Depot. Oво лудило од  свакавих потрепштина за кућу, само биљке заузимају места као Рода а остало као три Темпа. Врата, прозори, плочице, кваке, штекери, продужни, косилице, тримери, од птице млеко само фали. После настављамо у Кавендерс да купим неке мајце које су ми се свиделе.

Продавачица: Само ми треба ваше презиме, због гаранције.
Ја: Ухх...
Сузи: Реци јој.
Ја: Teoдосијевић.
Продавачица: О_О
Сузи: Ма слободно можете и моје, Су Козби.

О. Димитрије ускоро долази па сви заједно идемо у цркву. Oпет прелепо вечерње, занимљиво ми је колико су људи овде ревносни да долазе на вечерње и бденија, за разлику од Србије где се ипак иде на Литургију а на остало у мањим количинама. После вечерње се поздрављам са свим парохијанима, баш ми било криво, предобри људи, на леб да их мажете. Онда имам исповест са о. Димитријем, никада лепша исповест, зна све молитве напамет. Кући пада паковање, Сузи сређује своје пиратско ћебе.


Нема коментара:

Постави коментар