петак, 1. јул 2016.

Дан 3 - Колмар / Занимљиве географије

За доручак доручкујемо доручак, као и претходних дана. Данас на менију је Колмар, слатки градић који се налази на пола сата возом од Стразбура. Ивану опет остављамо библиотеци а ми крећемо ка главној железничкој, коју тражимо, и тражимо, и тражимо...

Јована: Је ли идемо у добром правцу?
Соња: Ма наравно! Ено само право напред је станица!
Јована: Где? Не видим.
Соња: Ма видиш оно велико сиво, сакрило се иза џбуна?
Јована: Па не видим баш... 
Јована: (окрене се после пола минута надесно) Е - је ли оно главна станица?
Соња: Па јесте!

Колмар је пресладак и досадан. Као мали Стразбур - кућице од чоколаде и цене од прескупоће. Ty седамо у неку паланчинкарницу где ја, између осталог, наручујем Le sirop d'eau, са укусом менте - има дречаво зелену боју и укус листерина. Мислим да ми је обојило унутрашње органе. Пошто смо констатовали да смо сви цркнути и сморени, одлучујемо да се вратимо за Стразбур.

Увече се крајње несрећно опредељујемо да играмо Занимљиве географије са следећим категоријама: држава, град, планина, река, глумац/ица, певач/ица, филм/песма, животиња и фантом.

Прва контроверза је настала када сам ја навео Етну као планину. По мишљењу ad hoc верификационе комисије, то је вулкан, не планина. По мени, то је вулкан и планина. Вулкан не мора бити планина (Сустереј), планина не мора бити вулкан (Проклетије) али нешто може бити и вулкан и планина (99% свих вулкана). Како тај аргумент није прошао, лепо сам и сталожено објаснио да нећу више да се играм, и тако су вулкани постали планине.

Следећи проблем је настао са категоријом ,,фантом.'' Са обзиром да је Винш правник до сржи, има преразвијену десну хемсиферу мозга, док је лева... У сваком случају, проблем са категоријом фантома је што она није нешто што се може дефинисати, она се мора осетити, срцем појмити (Иванино објашњење). Онда нас је Винш убедио крунским доказом да неће више да се игра ако ,,фантом'' не постане ,,-изам'' и тако је игра настављена. Био сам последњи.

Потом смо играли ,,или / или'' (за правила ове игре, драги читаоче, прочитај дан 0''). Пар занимљивих статистичких података о друштву: већина бира БусПлус наместо комуналне; сви би радије да хистеришу него да паниче; Слина пре Гашића; заноктица пре жуља; Мира и Слоба пре Цеце и Аркана.

Нестало топле воде. Нећу да детаљишем о импликацијама.

Нема коментара:

Постави коментар