недеља, 24. јул 2016.

Dan 2 - Brodić SMRTI

Hong Kong je zanimljiv grad. Pripadao je Britancima nekih sto godina; sad je ni tamo ni 'vamo. Nema Honkkonžanina koji vam neće naglasiti da oni ,,nisu Kina,'' iako treba da pripadnu Kini za ~30ak godina. Njima je Kina anti-EU; mi se trudimo da budemo što sličniji EU da bismo u nju ušli, oni se trude da budu što bolji od Kine da bi je eskivirali. Ne da komšiji crkne krava, nego da moje krave žive duže i lepše od komšijnih. Uprkos tome, i dalje pomalo batrgaju sa engleskim.


Danas smo išli na čamsku žurku (boat party). Prvo smo se Raša i ja sreli sa Sesilijom, Rašinom drugaricom koju je on upoznao na nekoj šetalačkoj turi za ljude bez prijatelja. Ona je dobri deo života provela u Australiji, te govori neporočni engleski.

Nalazimo se sa našom grupom i ulazimo u autobus. Vodič puta je najiritantnijeg tipa: grlati animator koji sve vreme tapše i viče: ''Is everybody having fun!?''Inače se nalazimo u školskom autobusu za azijsku decu, tako da je bio tesan i meni od metar i zgažene pogačice. Tokom puta se zezam kako bi bilo kul da se tokom plovidbe desi ubistvo, pa moramo da rešimo slučaj pre nego što se vratimo na kopno i ubica pobegne.

Brodić ima tri palube: donja, za tuširanje i ulazak u vodu, srednju, za klopu, piće, skakanje i tobogan (omiljena) i gornju, za bleju i sunčanje. Voda je topla k'o čorba, ali vas ponekad preseče ledena struja. Ljudi su druželjubivi, nasmejani, internacionalni i pomalo cirke. 

Ali avaj.
Taman kada sam trebao da krenem da ručam, desila se nesreća. Jedan momak je pokušao da sedne na ogradu na trećoj palubi i koja je bila tik do stepeništa. Preturio se naglavačke, pa glavom udario o stepenište, spopadrčkao se niz stepenice i ostao dole bez svesti, sa svim ekstremitetima pod čudnim uglovima. Krvi na sve strane i na najneverovatnijinim mestima. Odmah je pozvana hitna pomoć, momku se u jednom trenutku vratila svest i odveden je u bolnicu na rentgen rendgen rentagen da ga snime. Sve jasno.

Ili...
Da li je?

Naravno, odmah sam se bacio na rešavanje ovog slučaja. Ovo je slučaj za supernjuškalo!


Moje početne sumnje su bile potvrđene. Dečko je prosto izgubio ravnotežu i pao. Još jedan rešen slučaj u dosijeu supernjuškala!

Po povratku Raša i ja ručamo neku predobru supu i nešto kinesko u pretesnom restoranu.

Нема коментара:

Постави коментар